Skip to main content
Η σωστή επαγγελματική επιλογή για

Εξυπηρέτηση Πελατών μέσω Social Media

Αποτελεσματικές υπηρεσίες που παρέχουν στους πελάτες σας συνεχιζόμενη ικανοποίηση.

Οδήγηση της αφοσίωσης των πελατών μέσω εξυπηρέτησης πελατών στα Social Media

Ενισχύστε την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών σας χρησιμοποιώντας τη δύναμη των κοινωνικών μέσων. Οι προσδοκίες των πελατών είναι πολύ υψηλές σήμερα και αν είστε πραγματικά ενήμεροι για αυτό, τότε θα γνωρίζετε ότι περιμένουν εξυπηρέτηση μέσω των κοινωνικών μέσων. Με τις ατελείωτες δυνατότητες δημιουργίας αλληλεπίδρασης μεταξύ των εταιρειών και των πελατών, δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην συναντηθούν τα κοινωνικά μέσα και η εξυπηρέτηση πελατών.

Εξυπηρέτηση πελατών στα κοινωνικά δίκτυα
Social Εξυπηρέτηση Πελατών

Όλοι οι Πελάτες, Οποιαδήποτε Στιγμή, Κάθε Κανάλι - Παράδοση Χαράς με την Κοινωνική Εξυπηρέτηση Πελατών

Όταν διαχειρίζεται σωστά, μπορεί να προσφέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα όσον αφορά την πιστότητα της μάρκας, την ικανοποίηση των πελατών και τη δημιουργία προοπτικών. Ως καινοτόμος Εταιρεία Κοινωνικών Μέσων στη Νέα Υόρκη, σας βοηθάμε να δημιουργήσετε μια καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών σε εξαιρετικά προσιτές τιμές. Δημιουργήστε νέες προοπτικές και σχέσεις με τους πελάτες σας μέσω των πιο σχετικών ψηφιακών σημείων επαφής τους.

Η Κοινωνική Εξυπηρέτηση Πελατών μέσω Κοινωνικών Μέσων μπορεί να σας βοηθήσει με τα εξής:

  • Δημιουργία ζωντανής συνομιλίας στην ιστοσελίδα σας μέσω της Σελίδας σας στο Facebook
  • Δημιουργία ζωντανής συνομιλίας στην ιστοσελίδα σας μέσω της Σελίδας σας στο Instagram
  • Δημιουργία ζωντανής συνομιλίας από σχεδόν οποιοδήποτε κοινωνικό δίκτυο απευθείας στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της επιχείρησής σας
  • Παρακολούθηση, ανάλυση και ενίσχυση της επικοινωνίας με τους πελάτες σας
  • Δραματική αύξηση των αποτελεσμάτων για προσφορές και προσφορές με μεγάλη ζήτηση
  • Απάντηση στους πελάτες σας 24/7 με προηγμένα συστήματα Α.Ι.
  • Εκμετάλλευση της δύναμης των συστημάτων ρομπότ Α.Ι. για να φέρετε νέα επισκεψιμότητα στην εφαρμογή ή την ιστοσελίδα σας
  • Σύγκριση παραδοσιακών μεθόδων πωλήσεων με τα αποτελέσματα μέσω κοινωνικών μέσων
  • Μείωση - δραματικά - του Πραγματικού Κόστους ανά Πελάτη

Γιατί Εξυπηρέτηση Πελατών μέσω Κοινωνικών Μέσων:

Απαλλαγείτε από τις κακές εμπειρίες πελατών που λειτουργούν αποτρεπτικά όσον αφορά την πιστότητα στο brand, τη διατήρηση πελατών και την ικανοποίηση. Η Εξυπηρέτηση Πελατών μέσω Κοινωνικών Μέσων έχει εξελιχθεί σε μια επιτακτική επιλογή για τις εταιρείες που επιθυμούν να ικανοποιήσουν τους πελάτες τους και παρέχει χαμηλότερο λειτουργικό κόστος σε σχέση με άλλες παραδοσιακές διαδικασίες εξυπηρέτησης. Εύκολα μπορείτε να προσφέρετε προληπτική εξυπηρέτηση, να εντοπίσετε πιθανά προβλήματα ακόμα και πριν ξεκινήσουν οι καταγγελίες ή εμφανιστεί μια αρνητική κριτική, και στο τέλος της ημέρας θα είστε σε θέση να προσφέρετε την καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών.

Με τη σωστή Εξυπηρέτηση Πελατών μέσω Κοινωνικών Μέσων θα έχετε καλύτερη πιστότητα στο brand, διατήρηση πελατών και εγγύηση ικανοποίησης.

Ανανεώστε την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών σας με τη δύναμη των κοινωνικών μέσων και της κοινότητας των κοινωνικών μέσων. Οι πελάτες σας θέλουν να βρίσκουν εύκολα τις απαντήσεις τους online, είτε μέσω αναζητήσεων είτε μέσω κοινωνικών μέσων. Με το πακέτο εξυπηρέτησης πελατών μέσω κοινωνικών μέσων, μπορείτε να μειώσετε το κόστος δημιουργώντας μια καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών και να αυξήσετε δραματικά την ικανοποίηση των πελατών σας.

Εξυπηρέτηση Πελατών μέσω Κοινωνικών Μέσων