Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι το τμήμα του μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί τεχνολογίες ψηφιακών μέσων και διαδικτύου, όπως υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα και άλλες πλατφόρμες ψηφιακών μέσων, για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Από τη δεκαετία του 1990, οι μάρκες και οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την τεχνολογία για το μάρκετινγκ. Καθώς οι ψηφιακές πλατφόρμες ενσωματώνονται ολοένα και περισσότερο στα σχέδια μάρκετινγκ και στην καθημερινή ζωή, και καθώς οι άνθρωποι χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο ψηφιακές συσκευές αντί να επισκέπτονται φυσικά καταστήματα, οι καμπάνιες ψηφιακού μάρκετινγκ έχουν γίνει κυρίαρχες. Χρησιμοποιούν συνδυασμούς βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO), μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM), μάρκετινγκ περιεχομένου, μάρκετινγκ επιρροών, αυτοματοποίηση περιεχομένου, μάρκετινγκ καμπανιών, μάρκετινγκ βασισμένο σε δεδομένα, μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου, μάρκετινγκ μέσω κοινωνικών μέσων, βελτιστοποίηση κοινωνικών μέσων, άμεσο μάρκετινγκ μέσω email και διαφημίσεις προβολής.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ επεκτείνεται και σε μη διαδικτυακά κανάλια που παρέχουν ψηφιακά μέσα, όπως η τηλεόραση, τα κινητά τηλέφωνα (SMS και MMS), οι επιστροφές κλήσεων και οι ήχοι κλήσης κινητών τηλεφώνων. Η επέκταση σε μη διαδικτυακά κανάλια διαφοροποιεί το ψηφιακό μάρκετινγκ από το διαδικτυακό μάρκετινγκ. Η Web Empire μπορεί να σας προσφέρει υπηρεσίες σε όλα τα κύρια κανάλια για πληρωμένες διαφημίσεις: