Skip to main content
Η #1 τάση στο ψηφιακό μάρκετινγκ

Υπηρεσίες Geofencing

Επεκτείνετε το κοινό της επιχείρησής σας με την έξυπνη βελτιστοποίηση εστίασης τοποθεσίας.

Το γεωγραφικό marketing είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να αυξήσουν την ορατότητα και την εμβέλειά τους στην τοπική τους περιοχή. Χρησιμοποιώντας αυτή τη στρατηγική, οι επιχειρήσεις μπορούν να παραδίδουν εξατομικευμένα μηνύματα σε δυνητικούς πελάτες με βάση την τοποθεσία τους, αυξάνοντας την αλληλεπίδραση και ενισχύοντας τις πωλήσεις.

Τα οφέλη του γεωγραφικού marketing περιλαμβάνουν αυξημένη ορατότητα, εξατομίκευση, υψηλότερη αλληλεπίδραση, καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI) και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Αν και το γεωγραφικό marketing μπορεί να είναι επωφελές για πολλούς τύπους επιχειρήσεων, ορισμένοι είναι ιδιαίτερα κατάλληλοι για αυτή τη στρατηγική, όπως εστιατόρια, καταστήματα λιανικής, επιχειρήσεις που σχετίζονται με υπηρεσίες, εκδηλώσεις, ακίνητα και εταιρείες ταξιδιών.

Geofencing Μάρκετινγκ
Geofencing SEO

Τι ακριβώς είναι το Geofencing SEO?

Το Geofencing Marketing είναι μια στρατηγική διαφήμισης βασισμένη στην τοποθεσία, που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσεγγίζουν πελάτες σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές. Αυτή η υπηρεσία έχει γίνει όλο και πιο δημοφιλής τα τελευταία χρόνια λόγω της αύξησης των κινητών συσκευών και της δυνατότητας στόχευσης πελατών με βάση την τοποθεσία τους. Σε αυτό το άρθρο, θα συζητήσουμε γιατί κάποιος πρέπει να επιλέξει το Geofencing Marketing ως υπηρεσία, τα οφέλη που προσφέρει και ποιοι τύποι επιχειρήσεων επωφελούνται από αυτό.

Γιατί κάποιος αξίζει να κάνει Geofencing Marketing

Ο κύριος λόγος για τον οποίο κάποιος πρέπει να επιλέξει το geofencing marketing ως υπηρεσία είναι η αύξηση της προβολής και της εμβέλειας της επιχείρησής του στην τοπική του περιοχή. Χρησιμοποιώντας αυτή τη στρατηγική, οι επιχειρήσεις μπορούν να στοχεύουν πιθανούς πελάτες σε συγκεκριμένες τοποθεσίες και να τους παρέχουν εξατομικευμένα, σχετικά μηνύματα. Αυτό μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να χτίσουν αναγνωρισιμότητα του brand τους, να αυξήσουν την αλληλεπίδραση και να ενισχύσουν τις πωλήσεις.

Ένας άλλος λόγος για να επιλέξει κάποιος το geofencing marketing ως υπηρεσία είναι η απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος έναντι των ανταγωνιστών του. Το geofencing επιτρέπει στις επιχειρήσεις να στοχεύουν πελάτες που βρίσκονται κοντά στους ανταγωνιστές τους και να τους προσελκύουν στην επιχείρησή τους. Αυτό μπορεί να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό για επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε εξαιρετικά ανταγωνιστικούς κλάδους, όπως τα εστιατόρια ή το λιανικό εμπόριο.

Geofencing Υπηρεσίες
geofencing αποτελέσματα δειγμάτων

Παράδειγμα πελάτη: Θέση στα τοπικά αποτελέσματα πριν ξεκινήσουμε.

Τα πλεονεκτήματα του Geofencing Marketing

Υπάρχουν αρκετά οφέλη από τη χρήση του γεωγραφικού μάρκετινγκ (geofencing marketing) ως υπηρεσία, όπως:

  • Αυξημένη Ορατότητα: Το γεωγραφικό μάρκετινγκ επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσεγγίζουν πιθανούς πελάτες σε συγκεκριμένες τοποθεσίες, αυξάνοντας την ορατότητα και την εμβέλειά τους.

  • Εξατομίκευση: Με την παράδοση εξατομικευμένων μηνυμάτων στους πελάτες με βάση την τοποθεσία τους, οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν μια πιο ελκυστική και σχετική εμπειρία για αυτούς.

  • Υψηλότερη Εμπλοκή: Το γεωγραφικό μάρκετινγκ μπορεί να αυξήσει την εμπλοκή παραδίδοντας στοχευμένα μηνύματα στους πελάτες όταν βρίσκονται στη σωστή ψυχολογική κατάσταση και τοποθεσία για να αναλάβουν δράση.

  • Καλύτερη Απόδοση Επένδυσης (ROI): Το γεωγραφικό μάρκετινγκ μπορεί να προσφέρει καλύτερη απόδοση επένδυσης σε σχέση με τις παραδοσιακές μεθόδους διαφήμισης, στοχεύοντας τους πελάτες πιο αποτελεσματικά.

  • Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα: Το γεωγραφικό μάρκετινγκ μπορεί να δώσει στις επιχειρήσεις ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, στοχεύοντας πελάτες που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση από αυτές.

Τύποι Επιχειρήσεων που Επωφελούνται από το Γεωγραφικό Μάρκετινγκ

Το γεωγραφικό μάρκετινγκ μπορεί να είναι επωφελές για ένα ευρύ φάσμα επιχειρήσεων, αλλά ορισμένες είναι ιδιαίτερα κατάλληλες για αυτή τη στρατηγική. Αυτές περιλαμβάνουν:  

  • Εστιατόρια: Τα εστιατόρια μπορούν να χρησιμοποιήσουν το γεωγραφικό μάρκετινγκ για να στοχεύσουν πιθανούς πελάτες που βρίσκονται κοντά στο κατάστημά τους και να παραδώσουν εξατομικευμένες προσφορές για να τους προσελκύσουν.

  • Λιανεμπόριο: Οι λιανέμποροι μπορούν να χρησιμοποιήσουν το γεωγραφικό μάρκετινγκ για να στοχεύσουν πελάτες που βρίσκονται σε εμπορικές περιοχές ή εμπορικά κέντρα και να παραδώσουν εξατομικευμένες προσφορές ή εκπτώσεις για να τους ενθαρρύνουν να επισκεφθούν τα καταστήματά τους.

  • Εκδηλώσεις: Οι εκδηλώσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν το γεωγραφικό μάρκετινγκ για να στοχεύσουν πιθανούς συμμετέχοντες που βρίσκονται στην γύρω περιοχή και να παραδώσουν σχετικές πληροφορίες, όπως προγράμματα ή οδηγίες, για να τους ενθαρρύνουν να παρευρεθούν.

  • Κτηματομεσιτικά: Οι κτηματομεσίτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το γεωγραφικό μάρκετινγκ για να στοχεύσουν πιθανούς αγοραστές ακινήτων που βρίσκονται στην περιοχή και να παραδώσουν εξατομικευμένες πληροφορίες για ακίνητα που ταιριάζουν στα κριτήριά τους.

  • Ταξίδια: Οι ταξιδιωτικές εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το γεωγραφικό μάρκετινγκ για να στοχεύσουν πιθανούς πελάτες που βρίσκονται σε δημοφιλείς τουριστικές περιοχές και να παραδώσουν εξατομικευμένες προσφορές ή πληροφορίες για τοπικά αξιοθέατα.

  • Υπηρεσίες: Υδραυλικοί, κηπουροί, κατασκευαστικές εταιρείες και οτιδήποτε σχετίζεται με τον κλάδο υπηρεσιών κατ’ οίκον.

geofencing μετά από 2 μήνες

Παράδειγμα πελάτη: Θέση μετά από 60 ημέρες.

γεωγραφική τοποθεσία

Πραγματικά Αποτελέσματα: Μπορείτε να εντοπίσετε τη γεωγραφική τοποθεσία των πελατών σας μέσω των δεδομένων του Google Analytics.

Πώς δουλεύει:

Το γεωγραφικό μάρκετινγκ είναι μια ξεχωριστή υπηρεσία που συνεργάζεται με την υπηρεσία Βελτιστοποίησης Μηχανών Αναζήτησης (SEO). Παρέχει διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης που βασίζονται σε συγκεκριμένες περιοχές. Δηλαδή, αν βρίσκεστε σε έναν ταχυδρομικό κώδικα XXXXX και έχετε SEO, τότε η επιχείρησή σας θα πρέπει να εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα της Google, σωστά; Αλλά αν κάποιος αναζητήσει ακριβώς την ίδια υπηρεσία 2 μίλια μακριά και ο ταχυδρομικός κώδικας αλλάξει σε XXXXY, τότε η επιχείρησή σας δεν εμφανίζεται.

Αυτό ακριβώς κάνει το γεωγραφικό μάρκετινγκ: επιλύει αυτό το πρόβλημα παρέχοντας προσαρμοσμένα αποτελέσματα σε άλλες περιοχές για τις υπηρεσίες σας. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω σύνθετων αλγορίθμων και δημιουργίας άρθρων για τον ιστότοπό σας, στοχεύοντας το κοινό σε μια συγκεκριμένη περιοχή.

Κόστος Υπηρεσίας Geofencing:

Προσφέρουμε διάφορα πακέτα που μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή σας. Οι μηνιαίες χρεώσεις για μια στρατηγική geofencing εξαρτώνται από τον τοπικό ανταγωνισμό και τη βιομηχανία σας. Για να λάβετε μια δωρεάν εκτίμηση για το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας, επικοινωνήστε με τους ειδικούς μας.

χαρούμενος άντρας στο κινητό